• 16.06.15, 15:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balticbesti žürii liige Sune Kaae: Agentuur võiks kliendiga riske jagada

Traditsioonilise mudeli järgi, kus agentuur kasseerib raha kulutatud töötundide eest, tekib huvide konflikt. Agentuur tahab müüa maksimaalse arvu töötunde ja klient tahab võimalikult vähe maksta. Kui agentuur asub äripartneri rolli, on ka agentuur huvitatud efektiivselt töötamisest, mitte võimalikult suure arvu töötundide kulutamisest.
Sune Kaae
  • Sune Kaae
Cannes’i võidutööde hulgas näeme palju innovaatilisi töid. Samas igapäevaselt on enamus reklaami ikka vanakool - TV ja print jne. Miks on üldse reklaamis vaja innovatsiooni?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele